Европейски потребителски център и партньорите ни от други европейски мрежи - Европа Директно Дупница и Центърът за развитие на човешките ресурси организират информационна кампания в Етрополе и Самоков. В рамките на еднодневни информационни щандове на открито ще предоставим информация на местните жители за техните права като европейски граждани, включително и за правата им при пазаруване и пътуване в ЕС. Съвместната инициатива на европейските мрежи се провежда по традиция всяка есен в различни райони на страната.
На 17 октомври, понеделник, ще бъдем на централния площад в Етрополе, а на 18 октомври - на центъра в Самоков.
Подобни информационни кампании помагат на хората от по-малките населени места да разберат повече за дейността на Европейски потребителски център и как реално можем да помогнем при конкретни потребителски казуси. Експертите на центъра са готови да предоставят консултации и при необходимост да приемат жалби на място.
За какви казуси можем да помогнем?
ЕПЦ България може да помогне на потребители, които имат проблеми с търговци от друга страна в ЕС, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство. Ние може да ви съдействаме, ако полетът, с който е трябвало да пътувате за дълго чаканата ваканция в Испания, е закъснял. Или ако сте отишли на място в Италия и сте установили, че апартаментът, който сте наели, не е това, за което сте платили. Или пък сте си поръчали страхотни дрехи от Нидерландия или Полша, но сте получили нещо различно, а търговецът не ви съдейства.
Нашата помощ е безплатна, а за да разгледаме вашата жалба е необходимо първо да сте писали до компанията, и след това да ни предоставите всички доказателства за проблема.