ЕПЦ и приятели в Етрополе и Самоков

Европейски потребителски център и партньорите ни от други европейски мрежи - Европа Директно Дупница и Центърът за развитие на човешките ресурси организират информационна кампания в Етрополе и Самоков. В рамките на еднодневни информационни щандове на открито ще предоставим информация на местните жители за техните права като европейски граждани, включително и за правата им при пазаруване и пътуване в ЕС. Съвместната инициатива на европейските мрежи се провежда по традиция всяка есен в различни райони на страната.

На 17 октомври, понеделник, ще бъдем на централния площад в Етрополе, а на 18 октомври - на центъра в Самоков.

Подобни информационни кампании помагат на хората от по-малките населени места да разберат повече за дейността на Европейски потребителски център и как реално можем да помогнем при конкретни потребителски казуси. Експертите на центъра са готови да предоставят консултации и при необходимост да приемат жалби на място. 

За какви казуси можем да помогнем?

ЕПЦ България може да помогне на потребители, които имат проблеми с търговци от друга страна в ЕС, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство. Ние може да ви съдействаме, ако полетът, с който е трябвало да пътувате за дълго чаканата ваканция в Испания, е закъснял. Или ако сте отишли на място в Италия и сте установили, че апартаментът, който сте наели, не е това, за което сте платили. Или пък сте си поръчали страхотни дрехи от Нидерландия или Полша, но сте получили нещо различно, а търговецът не ви съдейства.

Нашата помощ е безплатна, а за да разгледаме вашата жалба е необходимо първо да сте писали до компанията, и след това да ни предоставите всички доказателства за проблема.

 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати