ЕПЦ и Европа Директно Пловдив с  информационни щандове на открито

Кои четири акцента откроихме

Екип на Европейски потребителски център България взе участие в Информационния тур на Европейския информационен център „Европа директно – Пловдив“, състоял се с подкрепата на местни общини. В рамките на инициативата бяха организирани информационни щандове на открито за потребители в Асеновград и Пловдив на 25.06.2020 година. Събитията се проведоха в центъра на двата града и привлякоха вниманието на мнозина минувачи. Заедно с колегите от Европа Директно Пловдив раздавахме информационни материали, както и съвети и консултации, свързани с правата ни като европейски граждани.

Четирите акцента

Сред акцентите на информационния щанд на Европейски потребителски център България бяха някои от най-актуалните за летния сезон въпроси:

  • Изгубен или повреден багаж: какви са правата ми?
  • Анулирана хотелска резервация: как да постъпим?
  • Закъсняващ или отменен полет: какво е важно да се знае?
  • Как да не бъдем ощетени при планирането на пътуване, пазаруване или почивка?

 

Кои сме ние

Европейски потребителски център – България е част от мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), активна във всички 27 държави — членки на ЕС, в Исландия, Норвегия и Обединеното Кралство. Мрежата сътрудничи на потребителите да познават правата си и да се възползват оптимално от възможностите на единния европейски пазар. Правните ѝ експерти оказват безвъзмездно съдействие на потребителите при трансгранични спорове. Европейски потребителски център България съдейства за разрешаване на спорове на потребители в страната с търговци в останалите държави - членки на ЕС. Мрежата предлага надеждна информация по въпроси на потребителите на вътрешния пазар, което може да се използва при изготвянето на политики в сътрудничество с европейски и национални заинтересовани страни.  

На разположение сме за потребители, независимо от града

 В случай че сте в страната и се нуждаете от индивидуална консултация по въпрос, който се касае до отношенията Ви с чуждестранен търговец, може да се обърнете за съдействие към ЕПЦ България. 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати