ЕПЦ България – помощник в света на потребителските права

Предстоящите коледни и новогодишни празници са причина за много пътници да посетят близки или далечни дестинации или да се приберат при семействата си, за да празнуват.

В помощ на пътниците Европейски потребителски център отваря изнесен информационен щанд на летище София. Целта ни е да предоставим съвети при пътуване със самолет. На 12.12.23 г. от 10:00 часа можете да ни откриете на Терминал 2 (заминаващи). Екипът от експерти по трансгранично право на ЕПЦ България ще дава информация и консултации на място на хората, които тръгват на път и на техните близки, за всяка важна подробност за предстоящия полет, как могат да избегнат неприятни ситуации и къде да потърсят правата си, в случай че нещо се обърка.

За първите 11 месеца на 2023 г. жалбите в сектора на въздушния транспорт са 24% от общия брой на всички оплаквания и сигнали, постъпили в системата на ЕПЦ България. Отчитаме почти 4% спад в сравнение със същия период за миналата година.

Основната част от жалбите, които получаваме в ЕПЦ България по повод въздушен превоз, са свързани със закъснели или отменени полети, както и със забавени или изгубени багажи.

Освен на място на летище София пътниците могат да получат информация за своите права при промяна в полета и от нашия калкулатор за полети.

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати