Имате потребителски въпроси? Ние имаме отговори!
Какво да правим, когато полетът ни е отменен? Как да избегнете прекомерно таксуване за кола под наем? Къде да получите помощ, когато вашата онлайн поръчка не пристигне? Намерете отговорите на тези и много други въпроси на eccnet.eu.
Чисто новият уебсайт на Мрежата от Европейски потребителски центрове (ECC-Net), eccnet.eu, предоставя информация за всички важни въпроси и дилеми за европейските потребители. Екип от членове на ECC-Net от Нидерландия, Ирландия, Швеция, Италия, Кипър и Германия работиха заедно, за да създадат хъб с информация за правата на потребителите.
Кои сме ние?
Мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net) предлага съвети на европейските потребители относно техните потребителски права и правна защита, когато пазаруват и пътуват в друга държава-членка на Европейския съюз или държава от Европейското икономическо пространство. Отидете на уебсайта за практически насоки как да упражнявате правата си на потребителите и къде да се обърнете за помощ, когато нещо се обърка.
Как помагаме?
Ние можем да помогнем като се опитаме да намерим приятелско извънсъдебно решение на спор между потребители и търговци, като се свържем директно с компанията, с която имате проблем. И още - вие ще бъдете информирани за вашите права и ще получите експертна помощ на вашия език.
Свържете се с нас!
На eccnet.eu ще намерите данни за контакт с всички Европейски потребителски центрове в ЕС и избрани страни от ЕИП - Норвегия и Исландия.
Последвайте нашите социални медии, за да сте винаги добре информирани!
https://www.facebook.com/eccbulgaria
https://www.instagram.com/eccbg
https://www.linkedin.com/company/european-consumer-centre-bulgaria/
https://www.youtube.com/watch?v=Fsqn25JCcj4