Кой трябва да плати транспортните разходи, когато потребителят върне купената стока или получи грешните маратонки?

Каква е задължителната информация, която трябва да бъде описана в Общите условия на сайта?

Полезна информация по тези и други ключови акценти ще предложи на онлайн търговците уебинарът на тема „Предизвикателствата пред онлайн магазините“, организиран от Еnterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата и Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите. Обучението ще се проведе онлайн на 29 юни 2021 г. от 10 ч до 12 ч.

Основните теми, които ще бъдат дискутирани по време на обучението

  • Срок за връщане на продукта и право на отказ от договора от страна на потребителя
  • Транспортни разходи.
  • Поръчка на стоки по интернет и изисквания за предоставяне на преддоговорна информация. Процес при поръчка онлайн.
  • Задължителна информация, която трябва да присъства на сайта.
  • Платформа за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия 
  • Алтернативно решаване на спорове от помирителните комисии

Как да се включите


Участието е безплатно. Необходима предварителна регистрация в срок до 28 юни, можете да я направите тук.

За допълнителна информация и контакт: een@bcci.bg.

 Снимка: Pexels.com