5 страшни истории преди Хелоуин

Вижте как да ги избегнете!

Наближава един от най-страшните празници в годината – Хелоуин. Ако сте решили да си поръчате костюм от интернет, за да се маскирате, вижте с какви опасности може да се сблъскате и как да ги избегнете.

1. Попадате на измамник

Намерили сте си страхотен костюм на зайче от еротично списание или пък сте си харесали дрехи в мъжкарски стил тип каубой от Дивия Тексас в непознат сайт в интернет? Проверете дали на страницата е обозначен търговецът, заедно с негов адрес, имейл и телефон. Ако липсва такава подробна, но задължителна според европейското законодателство контактна информация, може би е не е добра идея да си купите костюм точно от тази фирма. Проверете и мненията на други потребители и клиенти на компанията.

2. Костюмът не е това, което очаквате

Не забравяйте златното правило „ако изглежда твърде добре, за да е истина, значи не е!“. Сравнете цените на продукта (дрехите) с цените в други сайтове. Вижте дали информацията за размера на костюма е достатъчно ясна и конкретна, за да не се окажете с панталон до коленете или обувки, които ви стискат. Прочетете повече за своето право на отказ в рамките на 14 дни тук. Проучете общите условия на фирмата, публикувани в нейния сайт, и вижте какви са правилата за връщане на костюма.

3. Не получавате костюма навреме

Хелоуин е само на 31 октомври. Уверете се, че срокът за доставка е достатъчен, за да получите костюма си навреме. Ако това не стане, имате право да откажете поръчката и да си вземете парите обратно, без да давате допълнителен срок за изпълнение на търговеца.

4. Трябва да платите мито

Намерили сте перфектния страшен костюм, но когато пристига в България, изведнъж се оказва, че трябва да платите мито, ДДС или друг данък, за да го освободите от митница. Това означава, че всъщност сайтът не е на компания в ЕС, а извън Общността. Внимание! Не всеки сайт, който има в името си .de e на германски търговец и не всеки сайт, който завършва на co.uk  се намира във Великобритания.

5. Взеха ви парите и оставате без костюм

Преди да платите онлайн, уверете се, че защитната стена и антивирусният софтуер са правилно инсталирани на вашия компютър или мобилен телефон. Когато плащате, проверете дали има катинарче в полето за URL адреса и той започва с https: //). Ако сте платили с кредитна карта, а костюмът ви изобщо не пристигне, то можете да се обърнете към своята банка и да поискате да оспорите плащането и да ви върнат парите.

 

И все пак, в случай че и след тези съвети имате необходимост от помощ преди да купите нещо в интернет, пишете ни на имейла, намерете ни във фейсбук или се обадете на телефон 029867672.

Снимка www.pexels.com

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати